no el puc oblidar
Hola, fa un mes i poc em va deixar el meu novio, vam estar 7 mesos sortin i tot anaa perfecte, ens estimavem i tal, pero lultim dia d'insti em va enviar un missatge dien que ho deixavem, no entenc perque ho va fer, pero em va fer sentir horrible,pensaba que havia fet algu malament, pensaba que era tot per culpa meva, jo lestimava moltissim, i encara lestimot pero ara no el puc oblidar,el trobo molt a faltar, no que que fer per obidarlo. tot el que tinc a l'habitacio em recorda a ell, els meus pares i les meves amigues m'han dit que loblidi, que ja arribara algu millor, que ell no em mereixia i que en el futur sarraepentira, pero jo no se com oblidarlo, ajudia siusplau.
Gracies
Molts petons i abraçades!
Estrella Dorca

Hola gatitasexyy3,
Ostres! va ser una mica desconsiderat, no? No et va donar cap tipus d'explicació? Va deixar la relació per missatge? No heu parlat cap dia?
Entenc que estiguis dolguda i que et costi passar pàgina, però també has de tenir en compte com s'ha comportat últimament. Pel que expliques és una persona que t'ha fet sentir molt bé, però també ha sigut capaç de fer-te sentir culpable...
Intenta centrar-te en tu mateixa aquests últims dies de vacances. Passa estones amb la teva família, proposa activitats i queda amb les teves amigues. Ara és important que posis el focus en tu, que intentis cuidar-te i recuperar-te. Ell ha format part de la teva vida durant un temps, però ara ja no en forma part i la teva vida continua. Omple-la de vida!!
Una abraçada i a gaudir dels últims dies d'estiu!
Laia Sala
@teràpia25