Adolescència i amor.
El cas és que porto dies agoviada perquè sento que no agradaré a ningú perquè he tingut novios però han jugat en mi o els que m'han agradat doncs han acabat jugant amb mi d'alguna manera. Sé que em queda molta vida però es que els meus millors amics ja han perdut la virginitat, i entre que jo encara sóc verge i no li agrado a ningú, penso que no trobaré a ningú. I quan ho dic l'unic que em diuen és: ja trobaràs algú o que ja arribarà el meu moment. I això no m'ajuda m'irrita molt que em diguin aquestes coses. I no sé que fer per pensar que ja el trobare però que m'ho diguin no em serveix perque no m'ho crec, i vull aconseguir creure'm-ho. Sabeu com puc aconseguir-ho?
Estrella Dorca

Hola Agnès,
Entenc aquesta preocupació i que ara mateix sigui una part important de la teva vida, però et diré que les persones ens sentim atretes per persones que no es mostren ansioses per "tenir parella". Ens atrauen les persones que gaudeixen de la seva vida, que disfruten dels seus amics, que estan satisfets amb la vida que porten, que practiquen els seus hobbies....
Així que la millor manera de trobar l'amor és no buscar-lo! o més ben dit, començar a buscar-lo en tu mateixa! Converteix-te en la parella que voldries tenir. És a dir, t'agradaria tenir una parella per anar al cine? doncs proposa a una amiga anar al cine! T'agradaria tenir una parella per fer excursions? apunta't al Centre Excursionista; Voldries que la teva parella et fes sentir especial? mira't al mirall i recorda't les teves virtuts!
Intenta gaudir del teu dia a dia, intenta mostrar-te curiosa davant el món i davant les altres persones, pregunta i interessa't pels demés... i ja veuràs com et sentiràs molt més segura i aquest tema deixarà de tenir tanta importància ;)
Una abraçada i a gaudir de l'estiu!
Laia Sala
@teràpia25