Problema
Tinc uns 16 anys, des de feia temps patia una fobia a que em toquin. Des de petita m'han tractat malament els meus amics/companys i alguns familiars. Vaig començar en una escola nova, la fobia al contacte fisic habia disminuit, una altre etapa de secundaria pero amb algunes persones he tornat a tenir problemes, no tan greus pero que han fet que torni a tenir problemes amb el contacte fisic, sento que tothom en algun moment o em fallara o em fara mal. No se que em passa, pot ser que ningu em pugui tractar be???
Estrella Dorca

Hola musicmath,
Sembla que tens tanta por a que algú et faci mal, que no deixes ni que s'acostin (literalment). Entenc que no és fàcil confiar en els altres i que sovint en podem sortir ferits, però l'amor consisteix en això: en mostrar-se vulnerable davant d'una altra persona i saber que no et farà mal.
Et deixo aquest http://paraulesembolicades.blogspot.com.es/2016/06/el-cor-mes-bonic.html
" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">conte per pensar-hi ;)
Els teus companys segurament es volen apropar a tu, però no saben com fer-ho. Intenta deixar-te anar una mica, intenta que et coneguin una mica millor. Busca alguna estona per parlar amb ells i, quan et sentis més a gust, comença a buscar el contacte: al principi només xocant les mans, deixant que els braços es toquin, després recolzant el cap a la panxa d'algú, fer un massatge a l'esquena, fer un petó a la galta... i fer una abraçada sincera.
Mica en mica et sentiràs més còmode i seràs capaç de discriminar quines persones et fan sentir bé i quines no les vols a prop ;)
Una abraçada i a gaudir de l'estiu!
Laia Sala
@teràpia25