Esmorzar
Tinc un petit problema a l'hora d'esmorzar.
Me proposat fer un esmorzar saludable, al menys els dies que esmorzo a casa...
En un bol gran hi poso fruita, una peça "gran" ( platan, pera, melo...) i alguna de "petita" ( cireres....) despres hi poso cereals fets amb avena i no se que mes i despres un iogurt natural.... pero no se que posar en el iogurt perque no sigui acid, si hi poso sucre no es reparteix gaire be i si hi poso mel....primer que no m'agrada molt, es molt dolça i porta massa calories...
Que m'hi puc posar?
Es un esmorzar saludable no?
No cada dia faig aquest, pero molts cop si. I a vegades no es iogurt es llet, per tant no tinc aquest petit problema.
Gracies😘
Mari Angels

Hola!
L'esmorzar que ens expliques és bastant complet, ja que trobem làctic (llet o iogurt), fruita i cereals. Així, els dies que esmorces d'aquesta manera estàs fent-ho bé. Si vols variar, també pots fer torrades de pa amb pernil (dolç o salat, o formatge) i tomàquet natural amb un got de llet i una peça de fruita, què et sembla? així vas variant i l'esmorzar cada dia és complet, nutritiu i diferent.
Per altra part, vols saber què posar al iogurt que no sigui sucre perquè no es disol bé ni mel perquè no t'agrada massa. Dius que la mel, a més a més porta moltes calories, però et recomano que aquest no sigui el motiu per no prendre-la, ja que pots posar menys quantitat i endolçar bé, ja que amb poqueta quantitat ja tenim bastant sabor. De totes formes, hi ha altres productes com sacarina en pols o líquida, així com estevia (ho pots trobar a qualsevol supermercat) que ajuden a endolçar sense deixar grums al iogurt. Has d'anar amb compte amb la sacarina en pols o líquida perquè amb molt poca quantitat endolça bastant.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada.