Parelles
Ja fa temps que amb un noi ens agradem, aproximadament tot aquest any . Fa 5 dies que em va demanar per sortir, i jo estava molt ilusionada, però els dies han anat passant i està molt distant de jo. Sempre l'he d'obrir jo per parlar pel wats i no te gaira iniciativa a l'hora de mantindre una conversa, quan quedem amb altra gent no diu em diu res, passa de jo. Tan li fa si sortim com si no. La veritat, ens portavem més be quan nomes erem amics que ara. Ell te un caracter difícil però no se pq passa tant de jo. I el mes fort es que quan portavem nomes hores sortint, una noia el va obrir demanat lio i ell va accptar però al final la noia es va assaventar de que estava amb jo i li va dir que no es liaria mai amb algu que ja esta amb una persona, degut que els cuernos es una cosa molt lletja. Les meves amigues diuen que el deixa, però a mi em sap molt de greu, però no se el que he de fer pq per ell es com si no existissa.
Que hauria de fer? Parlo amb ell sobre el tema?
Estrella Dorca

Hola!
A veure si ho he entès bé: amb aquest noi us agradàveu i parlàveu sovint, però des que heu començat a "sortir" està més distant, no s'interessa per tu, no té ganes de parlar amb tu i amb prou feines et dirigeix la paraula quan esteu amb altra gent. De veritat que vols una persona així com a parella? De debò creus que les parelles es tracten així?
Una relació de parella t'ha de fer sentir bé i sembla que aquesta persona no et fa sentir així, oi? Doncs potser serà millor que prenguis una decisió, encara que et faci una mica de pena. Cadascú ha de saber escollir quines persones del seu voltant li aporten beneficis i quines persones del seu entorn li resulten perjudicials...
Una abraçada i acaba de gaudir de l'estiu!
Laia Sala
@teràpia25