No sé que fer:( ajuda!!!!! Urgent!!!!
Hola!
Tinc dubtes sobre què fer davan d'aquesta situació. Tinc un amic que fa temps m'hi vaig liar. Ell a banda d'aixo es va portar malament amb mi ja que va fer coses que em van fer mal, però tot i aixi actualment anem parlant.
Ell es voldria liar amb mi però jo li he deixat clar de que tinc novio i que jo no vull. La situacio d'ara entre ell i jo és que hi ha la possibilitat de quedar per aclarir la situacio i tmb el k va pasar fa temps. Tinc clar k no faria re amb ell i ell ja sap que tinc novio.
Tinc dubtes ja que tinc por de sentirme malament per el meu novio, tot i que se que no faria re, però per altra banda m'agradaria quedar-hi per parlar de tot i perquè li tinc cert carinyo per lo que vam passar tret de lo dolent.
Què faig? Gracies!
Estrella Dorca

Hola Pandy,
Si et ve de gust quedar amb aquesta persona per aclarir la situació, endavant! No acabo d'entendre per què t'hauries de sentir malament per la teva parella si tu actualment no sents res per ell. El que és important és que tu tinguis clar l'objectiu d'aquesta trobada: saber què va passar? saber què sent ell? entendre què va anar malament? recordar-li el mal que et va fer?...
Però recorda una cosa, si aquesta persona t'ha tractat malament, realment es mereix que tu continuïs preocupant-te per ell? I una pregunta encara més important: realment no sents res per ell? o és que tens alguna esperança que hagi canviat i ara es comporti millor amb tu?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25