Relació a distància
Hola ;)
Mira, jo tinc un dubte i és aquest: Estic estudiant un any en un país estranger, i abans de marxar portava 6 mesos amb el meu nòvio. Vam decidir no tallar i ara en portem nou,el problema es que aquí hi ha un altre noi català estudiant un any a l'estranger amb el qual tontejo molt i ell vol ser alguna cosa més que amics, i jo també. El problema es que no sé com puc tallar la relació amb el meu actual nòvio perque sé que tallar una relació pel mòbil o per whatsapp és molt lleig, però no el tornaré a veure fins nadal, i potser ja haurà passat alguna cosa amb el noi català, i jo això no ho vull, doncs no podria suportar posar les banyes al meu nòvio. Com ho puc deixar amb ell sense ferli gaire mal? Es que em sento super culpable, però veig que la nostra relació no avança enlloc. Penso que per molt que no hagués conegut a aquest noi aquí igualment la nostra relació no hagués aguantat 10 mesos.
La pregunta és: Com el deixo, per whats, telf. skype o m'espero a nadal? Nose k fer!! I el pitjor es que crec que ell no s'adona de res, per molt que jo intento estar més distant amb ell.
Merxiii,
Petoons :*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et sàpigua greu i que et sentis culpable. Però està molt bé que vulguis ser sincera i que pensis en ell, que et posis al seu lloc. Et recomenaria que si ho tens clar del tot, parlis amb ell; potser per skype és la manera més "pròxima". El pots avisar per un missatge per quedar amb alguna hora per parlar per l'skype i dir-li que necessites parlar amb ell, eprquè li has de tenir una conversa important amb ell. Un cop davant, demana-li com porta la distància, com veu la relació...escolta'l que potser t'ajudarà. Després digua-li tu també com vius la distància i com estàs respecte la relació ( jo no li parlaria de terceres persones en aquesta primera conversa: lo important no és la tercera persona, és que tu te n'has adonat de que no veus la relació igual, que han canviat els teus sentiments). Així preparant-lo primer amb aquesta conversa , li pot ser més fàcil encaixar el cop! De totes maneres, no podràs fer res per evitar-li el mal si ell t'estima, els ruptures sempre tenne un punt de dolor, que depènde lo enamorats que estiguem de l'altre i és impossible no fer mal. La vida és així hi ha situacions que epr molt que volguem no fer mal és impossible! Però està molt bé que et posis al seu lloc i entenguis com es pot sentir, això t'ajudarà a fer-ho amb calma i d'una manera que serà més còmode per tots dos. ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga