És normal?
hola adolescents!!
Des de fa tres anys, he començat a tenir èxit a la hora de lligar. Al principi se'm feia estrany, però cada vegada he agafat més confiança a la hora de parlar amb alguna nena o conèixer gent nova ja que abans era molt tímid. El cas es que això ha anat a més i no sóc capaç de mantenir una relació una mica més seria. És normal tenint 17 anys que me passi això? Perquè veig a amics meus que tenen novia o una parella estable i jo en canvi només tinc rotllos... Noto que la meva vida és un caos i que no vaig enlloc. Crec que necessito més estabilitat, però no tinc la més remota idea de com aconseguir-ho. Espero que hem pugueu ajudar donant-me algun consell!!
Una abraçada adolescents ;)
Estrella Dorca

Hola Marc,
No hi ha cap manual per lligar ni tampoc per tenir una relació "estable". El més important és que un mateix ho decideixi. Si ara estàs bé tenint aquestes relacions esporàdiques i ets sincer amb les altres persones... quin problema hi ha?
Per altra banda, si el que et ve de gust és una mica d'estabilitat... jo et recomano que la busquis en tu mateix. Que frenis una mica i et dediquis a pensar en tu, a cuidar-te una mica i a pensar què vols en una parella. Així et serà més fàcil reconèixer en les altres persones allò que vols. Finalment, en comptes d'intentar "lligar", és important que intentis conèixer la persona i interessar-te per ella de veritat, descobriràs molta informació que et pot enriquir!! Llavors ja aniràs veient com evoluciona... però asserena't primer tu sol, si és el que necessites ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25