Ajuda!!
Hola adolescents!! Des de fa un temps estic molt confós en els temes amorosos.
El cas es que farà cosa d'uns mesos, vaig conèixer una nena amb la qual vaig començar a parlar. Al cap de pocs dies ens vam veure i ens vam liar (Laura, per exemple). Al principi sincerament no m'agradava. Llavors va ser quan vaig conèixer una noia que m'agradava molt (Judit, per exemple).
Tot i seguir quedant amb la Laura algun dia puntual seguia parlant amb la Judit. Un dia la Laura em va obrir i me va dir que s'havia liat amb un noi. Em va molestar moltíssim perquè m'estava començant a agradar...tot i així ho vam parlar i ho vam solucionar perquè no teniem cap relació sèria, però vaig perdre realment la confiança en ella per iniciar alguna relació més sèria.
Unes setmanes més tard vaig quedar amb la Judit i ens vam liar i l'altre dia va tornar a passar. En el fons en tenia ganes, perquè m'agrada, però estic fent mal a elles i a mi mateix ja que no em sento bé a la posició en la que em trobo...
Ara mateix no sé que fer. Sé que no estic fent bé, però tinc el cap fet un lio i fa un temps que ho passo malament i no sé com acabar això, perquè m'he acabat penjant de les dos...
Què he de fer?? Ajuda siusplau!! ÉS URGENT!!!
Petons adolescents :)
Estrella Dorca

Hola Marc,
Pel que expliques estàs una mica confòs i no acabes d'entendre els teus sentiments. Tinc la sensació que totes dues et fan sentir bé i et fa por prendre una decisió "equivocada", pot ser?
Llavors jo et plantejo que et facis algunes preguntes:
• Tu tens ganes de tenir una relació més "estable"?
• Aquestes dues noies saben que la vostra relació és oberta i que us veieu amb altres persones?
• Tens ganes de comprometre't una mica més amb alguna d'elles?
• Què diu el teu cor? Amb qui tens ganes d'estar?
El més important és que siguis honest. Que siguis honest amb tu mateix: "què sento?", "què vull?", "amb qui vull estar?" i també amb elles (explica'ls la situació si et fa sentir millor). Així no hi haurà enganys pel mig. Pren-te uns dies per valorar i escoltar què sents de veritat, potser necessites posar una mica de distància per prendre una decisió.
Per altra banda, potser hauràs elles també tenen dret a decidir si volen mantenir aquest tipus de relació o bé volen una altra cosa. Parla-hi ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25