AMOR PER INTERNET
Hola, fa un temps vaig començar a parlar amb un noi pel tumblr i al principi ens enviàvem missatges com amb qualsevol altre dels que he conegut pel tumblr. Però llavors vam començar a enviar-nos cors i xoxo i coses d'aquestes. Ara parlem pel whatsapp (que s'ha descarregat per mi), de moment no hem pogut parlar pel l'skype perquè no se que li passa al meu ordinador que no me'l deixa instal·lar i m'hauran d'ajudar... El que passa és que crec que m'estic enamorant d'ell. És la persona més amable que "conec", és super romàntic, cada dia m'envia un missatge de bon dia... però tinc por, perquè viu en un altre país i perquè això de sortir amb algú a qui no has vist mai... Jo em fio totalment d'ell, però tot això em fa molt respecte. Pots donar-me algun consell sobre el que hauria de fer?
InterPersonal

Hola perdonasietdicamor, sóc l'Assumpta.
Està molt bé això que expliques. És xulo quan coneixes una persona i t'hi trobes bé parlant, està per tu, etc. Això ens agrada a tots i a totes. I avui dia, per Internet, podem conèixer a un munt de persones. El què esta bé, però, és que tinguis en compte el què suposa Internet (la gent expliquen el què volen de si mateixos, evidentment sempre amb l'objectiu de donar una molt bona imatge...però no sabem què és veritat i què no ho és, etc.). Per tant, està molt bé que siguis una mica precabuda i prenguis una sèrie de precaucions al respecte. Com per exemple: no explicar tota la teva vida amb detalls, no explicar coses molt íntimes o personals ni penjar fotos o imatges molt íntimes, no facilitar dades personals (tipus adreça particular o laboral, etc.), si quedes amb algú per primera vegada intentar que algú més t'acompanyi (amiga, per ex.) o bé dir-li a aquesta persona amb qui has quedat, al lloc i l'hora on has que quedat, etc. . No cal desconfiar de tothom però sí anar amb compte.
Gràcies per la teva confiança. Endavant.
www.interpersonal.cat