Estic gorda?
Haviam, des de setembre del 2016 que estic molt incòmode amb el meu cos, no m'agrada gens. Molta gent em diu que estic bé i que estic prima però jo no m'ho crec. Abans pesava 62-63 kg i vaig anar deixant de menjar fins que em podia passar dies sense menjar, però els meus pares no se'n adonaven. He baixar uns 13kg en uns 7 mesos. Ara faig 1,70 i peso 49-50 i em segueixo veient gorda, el meu pes està be?
A l'escola els professors em deien que si em passava alguna cosa, que últimament em veien mes pàl•lida, més trista... fins que van parlar amb la psicòloga. No li vaig voler dir la veritat i li vaig dir que no menjava perquè no tenia gana, i ella em va dir de parlar amb una infermera. Vaig anar amb ella uns quants dies i tampoc li vaig dir la veritat.
A casa ploro moltes vegades per aquest motiu, i un dia vaig estar a punt de dir-li al meu germà, però al final no em vaig atrevir. Ara fa unes setmanes que menjo més però després faig esport ja que me’n penedeixo d'haver menjat. La meva família s'ha adonat i m'estan obligant a menjar, però no funciona ja que els i dic que estic plena i no vull més.
A l'insti molta gent em diu "la deprimida" ja que gairebé mai somric ja que he patit bullying i he tingut bastants problemes, ara amés tot aquest any he estat preocupada per això i moltes vegades he plorat a classe per aquest motiu, encara que també hi ha molta gent que m’ajuda sempre.
Pd. No m’agradaria dir-ho als meus pares, si em podríeu donar alguns consells que no fos aquest m’aniria molt bé! Perdó per les faltes.
Laura Medrano

Hola bonica!
Pel que expliques ja fa temps que estas patint i si t'has anima't a demanar-nos consell perquè veus que no estàs bé. Ets molt valenta i t'agraim que hagis estat sincera.
El que t'està passant pot ser que sigui greu i t'aconsellem que et donis permís per ser sincera amb tu mateixa i reconeguis que el que et passa no ho pots controlar. Si has perdut el control de la situació i els pensaments que tens et fan saltar-te àpats, comptar calories, fer esport, sentir-te malament després de menjar... significa que possiblement estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària.
Tot això no és culpa teva així que no has de tenir vergonya ni sentir-te malament, però si que ets la responsable de demanar ajuda per poder-te curar i tornar a somriure. Igual que en moltes altres malalties, deixar passar més temps sense demanar ajuda va en contra teu ja que aquests pensaments cada cop seràn més i més intensos i cada cop patiràs més.
Entenc que per tu sigui dificil i nosaltres volem ajudar-te. T'aconsello que visitis la nostra web  http://www.acab.org
">www.acab.org i que si vols, ens truquis un dia per telèfon per a que puguem parlar i ajudar-te tranquilament. El nostre número és el 93 454 91 09 i si vols pots preguntar per mi o per la Carlota.
Finalment només dir-te que pots recuperar el somriure que tenies abans i ser feliç, però tota sola serà molt difícil. Demana ajuda i veuràs com tot millora.
Una abraçada molt forta. Esperem la teva trucada!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org