Flexibilitat
Hola, m'agradaria poder saber com puc ser més flexible en quant a cames i això perquè m'encantaria provar ioga, ball contemporani, patinatge, rítmica i esports així, però ja vaig estar fent rítmica i ho vaig haver de deixar perquè no era capaç de fer res, ja que tinc 0 flexibilitat i em fa molta ràbia. Hi ha aliments que ajudin a millorar la flexibilitat i/o exercicis que em puguin servir? Gràcies, és que em faria moltíssima il·lusió perquè veig que tothom pot i jo no i per això no puc practicar els esports que m'agraden i bueno... que em faríeu un gran favor aconsellant-me.
Moltiiiiiiiiissimes gràcies!
Laura Medrano

Hola guapa!
Gràcies per escriure'ns!
La millor (i única) forma d'aconseguir tenir més flexibilitat és justament practicant esports com els que dius, on es treballa la flexibilitat. És normal que al principi et costi i que no puguis fer els mateixos exercicis que la resta de companys/es, però poc a poc amb el temps i la pràctica, aconseguiràs ser més flexible...
De moment, si et fa cosa apuntar-te a alguna activitat d'aquestes que dius, pots fer estiraments a casa. A Youtube hi ha moltíssims tutorials d'estiraments, pots posar-te els vídeos i anar-ho fent uns 3 - 4 dies  la setmana. Si comences ara, veuràs que pel setembre ja has guanyat flexibilitat i et sents més segura de tu mateixa.
Respecte als aliments, no n'hi ha que serveixin per ser més flexible, només ho aconseguiràs amb pràctica i paciència.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org