siucidi
hoola! <3
pos mira explico tinc 12 anys pero mamare me trata com una xiqueta de 3 anys... i pos les notes em van bastant be diu q de les notes meues no es pot queixar no en suspenc capi que paro la taula, faig el meu llit i tot aixo. Però mamare desde fa uns 2 mesos q no em deixa surtir i magarra el mobil a les 10 de la nit. normalment jo nomes faig servir el mobil de nit pel whaats app pero mamare tame magarra el mobil desde les 5 a les 9 bno te dic q jo nomes tinc el mobil desde les 4 a les 5 pero a aquella hora no el faig servir perq sempre tinc alguna activitat extraescolar. I aixo q nomees tinc el mobil una hora al dia(si me vol tornar el mobil) i no he surtit cap vegada en les amiges desde fa dos mesos. El que a mi magrada fa dies q em pregunta q si podem quedar io i ell a soles pero mamare no em deixa.... I e pensat q suicidanme acabaria abans i aixi sen donarien conte de que me feen i io veria desde no se a on com ploren ells per mi i aixo seria el mes bonic q man fet alls mai pero claro primer em tinc de suicidar esq si u penses be et donarien moltes beneficiencies! i aixi tambe li dixarien fer mes coses a la meva germana menuda(que es la meua millor amiga).
tambe e parlat en la meva mare de q perq me fa tot aixo i perq no em deixa un poc mes el mobil i em deixa surtir mes i ma dit q hasta els 18 anys q ella manara de mi! i jo no vull estar 6 anys estan aqui tancada a casa sense fer res pa q me pasen estos 6 anys sense fer em suicidio i sacaba molt mes pronte!
InterPersonal

Hola anonim...Sóc l'Assumpta.
Uiiiiii...sí que et veig apurada. A veure si et puc ajudar. Per una banda, entenc que estiguis molesta o emprenyada amb la teva mare, ja que pel què m'expliques, et posa restriccions a moltes de les coses que tu vols fer (tema mòbil, sortir, etc.). I sé que a a la teva edat, en vols fer moltes de coses. Està molt bé que treguis bones notes o si més no que et preocupis pels estudis, que col·laboris en les tasques domèstiques, etc. Això vol dir que ets una persona responsable. Però també pensa que a la teva edat "aquestes" (estudiar, fer el llit, etc.) són part de les teves obligacions i responsabilitats i de cara al futur t'anirà molt bé que les vagis assumint mica en mica. Però per altra banda també entenc a la teva mare. És la teva mare, i a banda de mostar-te estimació i donar-te tot el què necessites (que segur que ho fa), també ha de vetllar per la teva protecció, posar-te límits, normes, disciplina, etc. I ho fa pel teu bé també. Totes maneres, aquestes normes, etc. es poden anar modificant amb l'edat i a mesura que tu li demostris que vas madurant i vas sent responsable. Has pensat parlar amb ella de tot això?. De forma tranquila, relaxada, sense crits ni retrets. Estic segura que t'enten i podeu arribar a algun acord que millori la teva situació.
En relació al tema del suïcidi, tal i com ho expresses, entenc que ho dius més com a resposta radical a les seves prohibicions i amb l'ojectiu de "fotre'ls". Només dir-te tot això que tu planteges té mooooltes solucions possibles. Amb el suïcidi fots els altres i et fots a tu mateixa, i és l'única cosa que ja no té solució. M'entens?.
Gràcies per la teva confiança. Segur que la situació millora.
www.interpersonal.cat