VULL CAMBIAR...
Hola,
Tinc 17 anys i la gent del meu voltant diu que deixo de menjar. Aban spesaba 93kg i ara 84 i medeixo 1,75cm. La veritat esque no estic contenta amb el meu fisic i vull cambiar. Em pots ajudar?
Laura Medrano

Hola!
Gràcies per escriure'ns al consultori.
Pel que ens comentes no et sents bé amb el teu cos i per aprimar sembla que estas deixant de menjar, no? El nostre consell és que parlis amb el teu metge o metgessa ja que si et cal perdre pes per un motiu de salut, és important que ho facis d'una forma supervisada i controlada. Fer dietes sense cap control pot ser molt perillós i portar-te a tenir problemes importants de salut. Entenc que vulguis canviar, però fer-ho pel teu compte no t'ho aconsellem.
A l'ACAB podem atendre't i ajudar-te, però per a que puguis venir necessitem que sigui acompanyada d'un adult ja que no podem atendre a menors d'edat sols. El que si podem fer, si vols, és atendre't per telèfon. El nostre número és el 93 454 91 09 i estem de 9 a 14 i de 15 a 20h.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org