No se si es normal
Be, començare pel principi i la consulta la fare al final. Mes que res es perquè s entengui.
Jo normalment de vacances esmorzo un cop a les 8 o 9 i un altre a les 1130mes o menys, pero el cas es que cap a les 1240 torno a tenir gana i menjo qualsevol cosa. Pero segueixo tenint gana i em preparo el dinar per dinar a les 1400. Pero resulta que quan em poso el menjar a taula se m passa la gana i em deixo la meitat del plat. He probat de no menjar a les 1240, pero em passa el mateix i ultimament dino poquet. No crec que sigui gaire normal, pero tampoc se perque em passa. Be la veritat es que ho trobo un pel extrany que tingui gana i quan em posi el plat a taula ja no en tingui, i no es que em faci menjar que no m agrada. Perque el que em faig m grada. Be, necessito una resposta i si m hauria de preocupar.
Ah, no ho dire a ningui, ni anire al metge. Per si aquesta es la vostra resposta!
Laura Medrano

Hola!
Gràcies per escriure'ns al consultori, esperem poder-te ajudar amb el teu dubte. Tot i que no ens dius què és el que menges a cada un dels àpats, si que pensem que segurament a l'hora de dinar t'atipes tant ràpid perquè fa poc que has menjat.
El nostre consell és que si això et segueix passant, intentis canviar una mica els horaris dels àpats. Et proposem el següent:
- Esmorzar a les 8:30 o 9h.
- Tente a mig matí a les 11:30h
- Dinar a les 14h
Si intentes respectar aquests horaris i menjar una quantitat suficient, probablement ja no et passarà això a l'hora del dinar. Com a exemples et proposo que per esmorzar a primera hora facis un got de llet amb cereals i una peça de fruita, i a mig matí esmorzis una torrada de pa amb formatge o alguna cosa així. En principi si ho fas així arribaràs a l'hora de dinar amb gana i no et passarà això de que se't passa la gana.
Esperem haver-te ajudat amb aquests consells.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org