Com oblidar el meu ex?
Hola adolescents, tinc 13 anys i el 25 de març de 2013 vaig començar a sortir amb un noi, que va ser la meva primera relació amb un noi. Aquella relació em va entusiasmar tant que em vaig crear il·lusions que no eren i 3 dies després ell em va deixar. Sincerament ja no sé que fer per cridar la seva atenció, ja que per a mi era el noi perfecte, tal i com el volia. Ara parlo amb ell una mica, molt poc, pero cada vegada que el veig pel carrer o parlo amb ell m'il·lusiono massa. Avera quin consell em doneu: si l'he d'olvidar o intentar ser constant?
Petons adolescents i gràcies per tot!
PD: Salut i independència ||*||
InterPersonal

Hola Un adolescent més. Sóc l'Assumpta.
Doncs, la veritat no se què dir-te...Ell et va deixar, i encara que et faci molt mal, ho has d'acceptar. Amb això no vull dir que hagis fet malament amb intentar cridar la seva atenció si realment t'agradava i t'agrada tant. Això vol dir que ets lluitadora i persistent amb els teus propòsits. Però, si un cop has fet això, veus que no hi ha resposta per part seva, potser el millor és passar pàgina. Segur que aquest noi és genial, tal i com dius, però també estic segura que n'hi ha moooooolts d'altres que també ho són. Tu mateixa. Un consell: pensa que tu també ets "perfecte" a la teva manera i t'has de valorar.
www.interpersonal.cat