Qué haig de fer?
Hola,
M'he pensat molt en si fer aquesta consulta o no peró la veritat es que necessito un consell d'algú que no sigui conegut. Tinc 18 anys i tinc un fill. El vaig tenir amb 16 anys perquè a la meva ex parella i a mi se'ns va trencar el condó i no ens vam fixar i quan em vaig assabentar no vaig voler abortar. Bé. Quan ens vam assabentar i li vam dir als nostres pares els de ell li van deixar de costat i els meus es van enfadar una mica peró després ho van comprendre i sempre ens han recolçat. Ens vam anar a viure junts perquè teniem una bona economia i podiem afrontar els gastos d'un alquiler i tot aixó. Ara el nostre nen te casi 3 anys i l'estic criant sola. Vaig tallar amb la meva parella perquè d'un dia a un altre va canviar. Es possava totalment agressiu, bebia moltíssim i no sé, va canviar. Jo ara treballo i estudio infermeria a la universitat i casi que no passo temps amb el meu nen, el pare s'ha desentés de tot i ni tan sevol sé que esta fent amb la seva vida. El problema es que jo sola no puc fer-ho tot, ara tinc una veïna que em cuida el nen mentres treballo, li pago es clar, peró em trobo en una situació de molt estrés. Ara començaré el segon any de carrera per lo que em será súper dificil estar una estoneta amb el nen...el problema está en que la meva mare no sap que estic sola amb el seu nét, que el seu pare s'ha desentés i ja no vol saber res i que moltes nits me les passo treballant per aconseguir els diners per l'alquiler i per donar-li tot el que necessita al meu nen.
Estic super agobiada, estresada i no se que fer. Quan la meva mare vol venir a casa ja li dic que no cal que vingui que ja vaig jo, peró clar, portem així casi un any i la situació es insostenible. El meu nen passa més tenps amb la veïna que amb mí, i sé que ell m'estima moltissim peró tinc por de que algun dia m'odï per aixó. M'agradaria que la meva mare m'ajudés...aquest any el nen també comença l'escola pero quan surti a les cinc algu l'haurá de recollir i no sé. Son molts dubtes. Es el millor que tinc a la meva vida peró necessito ajuda i tinc por de que la meva mare s'enfadi amb mi i em doni de costat.
Qué haig de fer?
Moltes gràcies i ho sento per les molèsties.
Estrella Dorca

Hola bonica,
És natural que tinguis aquests dubtes i aquesta por... però la teva mare no et deixarà de banda! Si et va recolzar en la decisió més important de la teva vida, també ho farà ara!
Vas prendre una bona decisió deixant la teva parella i estàs assumint tota la responsabilitat en la criança del teu fill. No passa res per demanar ajuda a la teva mare, veuràs que et respondrà i et farà costat. Deixa't ajudar, a vegades hem d'admetre els nostres límits i tu ja estàs assumint molt pes. Agafa un dia la teva mare i explica-li tranquil·lament com ha anat tota la situació, parla-li de les teves pors i també del que necessites d'ella i deixa't abraçar.
Deixa't cuidar, així et serà més fàcil cuidar al teu fill ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25