Crec que m'enamorat de la meva cosina!
Hola soc l'Oxana
Ahir la meva cosina em va dir que era bisexual i que va tindre una relació amb una amiga seva durant 6 anys , a mi em va encantar sentir aixo ja que ho respectot.
Ara actualment la meva cosina te novio, el cas esque des de que em va dir de que era bisexual no passar-ho de pensar amb ella i no se perquè.
Ella te 28 anys i jo 16 ens portem 12 anys, però jo l'estimo molt com a cosina peruqe es molt guapa,molt bona noia, molt maja ( es la meva millor cosina) ja que li pregunto moltes coses i ella me les respon l'adoro es la meva ídola. Li he fet una carta dient tot el que penso de ella i tal..
Ja se que enamora-se de un família es delicte.
Que puc fer? Ajuda siusplau urgent.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Segurament deus estar confonent els sentiments d'admiració pels d'enamorament. Si li tens tanta confiança i l'estimes tant, és normal que l'admiris com a persona i que t'agradi tot allò que fa.
Deixa passar una mica de temps, pren una mica de distància de tot plegat, i intenta comprendre que, sent la teva cosina, les coses són una mica més complicades. A més, segons ens explicaves en altres consultes, et trobes en un moment de força dubtes pel que fa a la teva orientació sexual, per tant, millor que et donis una mica de temps per anar descobrint de qui t'enamores.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat