Bisexual?
Hola! Fa uns dies que tinc un dubte rondant pel cap, i es que m'estic questionant la meva sexualitat. A mi desde sempre m'han agradat els nois i encara continuen agradant-me, però ultimament crec que també m'estan començant a agradar les noies, més en plan atracció fisica que una altre cosa. Mai m'he enamorat ni de un noi ni de una noia però m'estic ratllant perquè no se si que senti atracció cap als dos sexes ja significa que sóc bisexual, cap als nois sento molta més que cap a les noies. Si us plau ajudeu-me estic feta un lio.
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola anònima,
Aquesta curiositat és natural! La nostra orientació sexual no és tan encasellada en homosexualitat o heterosexualitat. És possible que tinguis somnis o fantasies eròtiques amb persones del teu mateix sexe o del sexe contrari, però això no t'indicarà la teva orientació. L'única manera de saber-ho és quan t'enamoris! És a dir, la orientació sexual parla de les persones de les que ens enamorem, no de les que ens atrauen sexualment.
Així que... disfruta d'aquest desig i d'aquest erotisme, coneix el teu cos i ja aniràs veient cap a qui es dirigeix el teu cor, no tinguis pressa i no t'encasellis encara! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25