L'altre dia
Hola,
Sóc una noia de 19 anys que fa poc us va escriure dient que encara mai no havia tingut l'oportunitat d'estar amb cap noi i que per això encara mai m'havia liat amb ningú, etc.
L'altre dia, vaig anar a casa d'unes amigues per prendre alguna cosa i mirar una peli, i a casa seva també hi havia altres amics, que jo encara no coneixia. Total, que hi havia un noi que em va cridar una mica l'atenció, però com que sóc molt vergonyosa no vaig ser capaç de parlar amb ell ni res. Després de berenar, vam anar a mirar una pel·lícula. Jo estava asseguda a un sofà i a un dels meus costats no hi havia ningú i ell s'hi va asseure. Al principi estàvem molt apretats, i era normal que les nostres cames estiguessin tota l'estona juntes, però a mitja peli, com que alguns van marxar, ja no estàvem tan estrets i cap dels dos (ni ell ni jo) vam separar les cames, és a dir que vam seguir asseguts ben junts fins que els dos ens vam aixecar del sofà. Durant la peli, també vaig notar que m'anava tocant el cabell i al cap d'una estona em va demanar com m'havia fet una polsera que portava.
No va passar res més entre nosaltres, només vaig anar notant miradetes, però em va encantar que em toqués el cabell i que estiguéssim asseguts junts mentre miràvem la peli. Des d'aquell dia, només faig que pensar en ell, i de moment només ens seguim a l'instagram. M'agradaria conèixer-lo més, però em fa moltíssima vergonya començar una conversa amb ell, pel que pugui pensar.
M'agradaria que em donessiu la vostra opinió sobre el que va passar mentre miràvem la peli, si vol dir alguna cosa, i què podria fer per poder-lo conèixer!
Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Jo no puc saber què va passar exactament el dia de la peli, això és una cosa entre tu i ell ;)
Però sí que et puc dir que sembla que ell té interès en tu i que tu també en ell, oi? Doncs endavant! intenta començar alguna conversa (encara que sigui per privat a instagram) i així podràs anar veient si et continua agradant o no...
Temes de conversa que pots tenir:
- sobre l'institut
- sobre les vacances
- sobre quedar un altre dia i proposar una altra peli
- sobre els amics en comú
- ...
Deixa't anar i deixa que la conversa vagi avançant! i si un dia és més curta.. no passa res! Al dia següent o l'altra podeu tornar a parlar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25