Com la puc ajudar?
Hola Adolescents, em dic Clara i tinc 15 anys. La meva millor no esta passant per un bon moment, fa dos anys se l'hi va morir la mare i ara ha mort la seva tieta. Esta molt deprimida i diu que tot es una merda. Ella en realitat es super vital i riallera i no m'agrada veure-la així. Que puc fer?
Siusplau ajudeu-me! Moltes gràcies per llegir la meva consulta :)
InterPersonal

Hola Marietaa99! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Em sap molt de greu el que expliques. La teva amiga està passant per un moment molt dur. Ensopagar amb dues pèrdues tna importants amb tan poc de temps és durissim. Necessita un temps per a poder-ho anar paint i curant la ferida. Un temps de tristesa, de rabia, d'estar ensopida, etc....però a poc a poc i tot i sentir algunes d'aquestes emocions també anirà trobant millores. La millor amnera d'ajudar-la és escoltar-la quan necessiti aprlar, fer coses que la facin estar molt distreta, animar-la (fes-li alguna sorpresa sobre la vostra amistat, epr exemple), etc...Aquest suport l'ajudarà moltíssim. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat