Vull ajudar
Hola
Fa temps que vull ajudar plan ONG, pero no puc apuntarme a cap.M' agradaría lluitar contra les injustícies animals, i em fa sentir molt bé.Qué puc fer?
També vull ser vegetariana pero ho vaig ser l' any passat i m' ho van prohibir els pares...Com puc covèncels?
I convèncels per tindre una mascota...?
Estrella Dorca

Hola!
Que fantàstic veure aquesta bona predisposició cap als altres!!
Una manera d'ajudar als altres és a través del voluntariat. Per què no vas a una Residència de gent gran per oferir la teva companyia, o bé vas a Càrites per si pots donar un cop de mà.... També podries dirigir-te al Punt d'Informació Juvenil de la teva ciutat per buscar alguna manera d'ajudar! Com ho veus?
Per altra banda, si vols fer un canvi en la teva alimentació és important que parlis amb especialistes i et deixis assessorar molt bé. Parla amb els teus pares, informa't de les maneres que hi ha i busqueu junts una solució.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25