Necessito consells!
Hola! Tinc 18 anys i tinc novio des de fa 9 mesos.
Ara que es estiu, esta treballant, i treballa durant tot el dia, només té descans dues hores per la tarda. Vivim en llocs diferents, a 20 mim amb cotxe.
Ell ja em va avisar a principis d'estiu que seria dificil veurens i jo vaig dir k no passava res, pero se'm fa dicil ja que jo busco qualsevol cosa i penso mil opcions per poguer-nos veure, en canvi ell es mes deixat en akest tema pel k estic veien, i no em ve a veure ni quan te descans, cosa k tmb enteng perque es una matada i ames que no te cotxe, ho hauria de demanar a suns pares, pero bueno..
Us escric això perquè m'aconselleu. No se si donar-ho tot i seguir com fins ara, o no matarme tant per veure'l i deixar que si realment em vol veure, que busqui ell opcions.
Molts cops tambe em penso que no hauria de pensar aixi, pro hi ha vegades que em deix el visto o no em parla duran el descans, i penso k no li importo. Podries dirme algo al respecte?
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Pandy,
Entenc la teva situació, per tu ell és una prioritat i tens la sensació que tu no ets la prioritat per ell. Segurament aquesta situació és desbordant per ell i li costa portar-ho tot.
Intenta parlar una mica més amb ell i explicar-li exactament què necessites. Busqueu un acord o un petit pacte per veure'us un cop a la setmana i en quins moments del dia parlareu. Si veus que no et crearà patiment, posa una mica més de distància i canvia el teu focus: centra't en tu i en fer coses divertides. Així també podràs explicar-li el teu dia a dia.
Si sents que serà complicat portar aquesta situació... potser t'hauràs de plantejar arribar a una solució més dràstica.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25