Peso el mateix que fa 3 anys.
Hola sòc l'Oxana
El 2015 vaig fer una cosulta dient que pesava 52k i ahir em vaig pesar i vaig veure que pesava 53,3k es normal que amb 3 anys pesi nomes un kilo mès?
Gracies i un peto.
Mari Angels

Hola Oxana,
Ens dius que des d'el 2015 solament has augmentat 1 kg de pes, i això et fa dubtar si és o no normal.
Veuràs, el cos humà té una mena de balança interna metabòlica, això significa que quan portem una temporada amb un pes concret, el cos enten que aquest pes és l'habitual i normal en nosaltres i generalment es manté, s'equilibra per si sol i no és tan senzill augmentar o disminuir si la nostra alimentació i la pràctica d'exercici és la mateixa, és a dir, el cos crea una tolerància i s'acostuma. Sempre i quan no hagis patit cap altra alteració física, i estiguis sana i mengis de forma adequada, no és cap cosa estranya que en aquest temps solament pesis 1 kg més. Una altra cosa és que em diguessis que has crescut molt i no has augmentat de pes (no sé si és el teu cas perquè no ens ho expliques a la teva consulta), però si l'alçada és semblant, i els teus hàbits d'alimentació són sans, no t'amoïnis per pesar  quasi el mateix que fa 2 anys, ja que és una cosa normal.
Una abraçada.