Amor
hola, tinc un problema...es que m'agrada un noi moltissim, però tinc una amiga que també l'estima i nose que fer, amb el noi sempre creuem mirades i parlem molt, però no se si li agrado jo o la meva amiga i en el cas que li agradés jo...segur que perdria l'amistat amb la meva amiga i tampoc voldria això. Sisplau alguna ajuda? Gràcies Adolescents! //*//
InterPersonal

Hola angeleta:3jahgdkw! Sóc l'Elisabet Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Anem a aclarir temes! Primer de tot, t'has de plantejar el tema de la teva amiga. Ho heu parlat? Pel que dius sembla que sou molt bones amigues i a les amistats cal cuidar-les. Pensa que les amigues poden ser per tota la vida i que les parelles poden tendir més a canviar. Per prendre aquesta decisió fes una llsita de pros i contres de què et surt més a compte: deixar anar un amor que no saps encara com aniria o perdre una amiga que ja tens i que t'estimes. Aquest pas és molt important i està bé que hi reflexionis força. No cal que prenguis la decisió ràpid, pren-te uns dies per reflexionar-ho. Sempre pots parlar amb el noi i expressar els teus sentiments i dubtes sobre les seves miradetes, però sempre primer fes el treball de reflexió amb la teva amiga i pots parlar amb ella també eprquè no s'embruti la vostra amistat. Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga