No tinc gana
Últimament no menjo massa, per dinar si, però per sopar no, aquests dies he sopat un iougur i una mica de pernil i formatge, ni un trist entrapà m'he acabat, es normal? Normalment sempre menjo normal però aquesta ultima setmana no hem trobo molt be.
Mari Angels

Hola Sara,
Ens dius que últimament, en concret la última setmana, no tens massa gana a l'hora de sopar. Ens preguntes si això és normal. No podem saber si és normal perquè tenim molt poques dades, però has de pensar si t'ha passat alguna cosa últimament que faci que et trobis pitjor, per exemple si t'has enfadat amb els pares o alguna amiga, o si t'agrada una persona que no et fa cas. Moltes vegades quan ens passen coses que ens fan sentir tristos o ens mouen sentiments, la gana marxa, altres vegades passa el contrari i quan estem ansiosos tenim més necessitat de menjar per calmar l'ansietat. Sigui com sigui, has de parar-te a pensar si t'ha passat alguna cosa. Si no és així, i no t'ha passat cap cosa però notes que estàs perdent la gana, seria molt important que ho parlessis amb els teus pares per tal que et portin a un metge i que et vegi, ja que també podria ser que estiguessis patint o incubant alguna malaltia que com a símptoma et doni aquesta sensació de pèrdua de gana.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada.