amor?
Hola, primer de tot m'encata adolescents.cat i tots feu una bona feina.
No sé si això és un tipus de pregunta que es pot fer al consultori però he pensat que el apartat de piscologia estaria adecuat per la meva pregunta. Fa uns dies vaig conèixer un noi per internet mes o menys sé qui és perque és amic de molts amics meus de un lloc i tmb viu on visc jo, nomes em parlat per les xarxes socials un moment curt, i voldira parlar-hi més que puc dir-li sense que pensi estrany, recordeu que no el conèixo i parlar per parla li semblara estrany.
pd: com he dit no sé si responeu aquest tipus de pregunta però m'agradaria que la responguesiu.
Estrella Dorca

Hola!
Està bé que t'hagis fixat en aquest noi i ara toca comprovar si et continua agradant o no ;)
Com pots conèixer-lo una mica més? Doncs pots aprofitar i demanar a algun amic en comú que us presenti! Pots aprofitar si penja alguna foto amb algú que coneguis i demanar-li com ha sorgit aquesta coincidència, per exemple!
Una altra opció és esperar a veure si us trobeu cara a cara en alguna festa i l'endemà obrir-lo per comentar-ho ;)
O, fins i tot pots ser molt directe: t'he vist per les xarxes i m'has obert la curiositat per conèixer-te
Tria l'opció que més s'ajusti a la teva forma de ser i un cop hagis començat la conversa ja veuràs si ell comença a tenir interès en tu o no.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25