Ajuda, siusplau!!!
Tinc 16 anys i l'any que ve fare 2n de batxillerat. Durant la eso em vaig pillar molt d'un noi però mai va pasar res perquè jo en aquella època no era com soc ara, aquell noi i jo no erem molt amics ni parlavem molt però no se com em vaig enamorar, vam pasar algún momento que al meny per mi van ser molt però jo crec que ell mai em va veure com jo el veia. Ara he conegut a un noi molt bo i ja m'ha dit varis cops que vol sortir amb mi però l'altre dia vaig veure a instagram una foto on sortia el noi de qui vaig estar pillada i despres de tenir varis somnis extranys m'he adonat que encara sento algo molt fort per ell. Ara sento que no vull parlar amb l'altre noi i a sobre ultimament m'esta presionant molt perquè sap que no estic bé, no entenc perquè de cop i volta ja no vull parlar. No se que fer, no se si li haig d'explicar o si hauria de començar a sortir amb ell per veure que passa,... No se que fer amb res d'aixo, siusplau ajuda.
PD: mai he tingut novio, ni m'he liat perquè si no sento res per aquella persona no puc i per tant no se afrontar be aquests temes.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Crec que el teu cos t'està donant algunes pistes sobre què fer: si ja no tens ganes de parlar amb aquest segon noi, si no tens ganes de sortir amb ell, si no et ve de gust veure'l o saber d'ell.... potser és que no estàs sentint suficient atracció per començar una història, no creus?
Per altra banda... potser hauràs de començar a contrastar l'"enamorament" que sents cap al primer noi. És important que comprovis si totes les idees que t'has fet d'ell són reals o són només el teu ideal. Intenta conèixer-lo, parlar amb ell i així podràs anar veient si et continua agradant o bé pots començar a passar pàgina ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25