Amistats?
Hola! M'agradaria explicar la meva situació actual amb les meves amistats aveure si em podríeu fer un cop de mà! Ara a l'estiu, a l'acabar l'institut estic començant a perdre el contacte amb les meves amigues d'allà. No portem ni dos setmanes de vacances però cap d'elles m'ha obert preguntant-me com estic, jo n'he obert per whats a algunes però no hem mantenit una conversa. A vegades, he vist com elles han estat quedant aquests dies sense mi ni m'han preguntat si volia anar-hi... Tinc un dubte, creieu que el que passa és que a l'insti vaig amb elles perquè no em queda ningú més? Elles em tenen com a una més sense importància? No sé què pensar i estic començant a menjar-me el cap...
Moltíssimes gràcies!
Una adolescent que us segueix
Estrella Dorca

Hola bonica!
En comptes d'esperar que "elles" et convidin a les seves quedades, per què no proves d'organitzar tu alguna activitat o alguna trobada? A vegades hem de prendre un paper més actiu!
I per altra banda, si no t'acabes de sentir a gust... potser hauràs de parlar amb alguna d'elles (amb qui hi tinguis més confiança) i explicar-li com et sents i que t'agradaria que t'avisessin per quedar... potser no són conscients que et sents així i no ho han fet amb mala intenció!
Finalment, també et recomano (com a la resta d'adolescents que ens segueix) que no et "tanqui" únicament dins un sol grup d'amistats. És important que tinguem diferents cercles d'amics, ja que això ens enriqueix i ens ajuda a veure diferents formes de relacionar-nos que ens fan ser més tolerants i més respectuosos ;) Així que t'animo aquest estiu a fer alguna activitat o a conèixer gent nova!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25