No l'oblido...
Tinc un ex novio que realment ho vam deixar fa més d'un any però hem seguit amb la tonteria fins que ha arribat el punt que jo no tic cap confiança i ell ja pasa bastant de mi, només hem parla quan no te res millor a fer i realment sento rabia per ell però a la que hem parla es com si ja estiguesim be pero això no pot seguir aixi perquè hem tornarà boja.
Què puc fer per oblidar-lo?
Pd. Cada cap de setmana l'he de veure perquè surt amb els meus amics.
Estrella Dorca

Hola starlight,
La decisió d'oblidar-lo l'has de prendre tu. Si a tu no t'agrada com et tracta, no et sents a gust sabent que et parla només quan s'avorreix o que no ets una prioritat per ell... hauràs de prendre mesures!
No et dic que deixis de parlar-li completament, però potser ja no t'interessa el que et diu, o ja no et creus les "paraules boniques" que t'envia... pot ser? Intenta ser valenta i decidir quines persones vols al teu costat! Busca la teva dignitat i no t'arrosseguis per tres paraules maques, d'acord?
Si ell vol estar amb tu, que et tracti bé! i si no et tracta bé... potser és que no vol estar amb tu (i això ho hem d'acceptar, encara que faci una mica de mal al principi).
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25