Massa prima?
Be, volia consultar una coseta....
Jo medeixo uns 168 cm( no ho se molt be, perque fa un any que no em medeixo...) i peso uns 49,5 kg.
Cres, be, se que tinc un pes una mica per sota la normalitat. Pero es que en aquest ultims dos mesos mes o menys me aprimat 4 kg, sense fer cap dieta. Tot i que si que he notat que mejo una mica menys que abans.
Es normal haver me aprimat 4 kg. Si m aprimo mes puc tenir problemes.
Se que nomes pes i altura no es el millor per determinar si estas be o no, tot i que jo porto una vida mes o menys activa, per si us serveix d alguna cosa
Merai per la resposta😘😘
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. Com tu dius només amb el pes i l'alçada no podem donar una resposta 100% acurada però si que ens donen informació. En el teu cas, com tu dius veiem que estàs en la franja del pes insuficient. A vegades això pot ser per la  predisposició genètica i tot i que s'ha d'intentar pujar una mica el pes sabem que és complicat.
Tot i així, en el teu cas el que em preocupa més és que en molt poc temps hagis perdut 4 kg, sobretot sense que hi hagi una clara intenció de perdre pes. A vegades pot haver-hi algún factor hormonal, per això crec que el millor que pots fer és parlar-ho amb els teus pares i anar al metge a que et faci una bona revisió i explicar-li això.
No et preocupis, però penso que és millor anar-hi.
Qualsevol cosa que necessitis pots tornar a escriure sempre que vulguis.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga