M'envaig d'intercanvi
Hola!
T'explico: el 15 de juliol m'envaig per primera vegada de colònies a Ashford. M'envaig sense cap persona que conegui i estaré amb una família en la qual també hi haurà una estudiant del mateix grup que el meu. Em fa moltíssima por quedar-me sola. No fer amics i ser la pardilla del grup. Sóc vergonyosa al principi, després ja sóc molt extrovertida. Però hem costa molt fer el primer pas, i de veritat que em fa moltíssima por quedar-me sola. M'envaig 10 dies.
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Paula,
Aquestes preocupacions són molt habituals! No coneixes ningú i et preocupa que ningú s'interessi per conèixer-te. Però et diré una cosa: tots els que aneu d'intercanvi esteu en la mateixa situació! Així que, sense adonar-te'n, tots intentareu fer pinya!
Quan estem fora de la nostra zona de confort (el nostre ambient) tendim a ser més oberts i a buscar més relació amb altres persones! És la manera que té l'ésser humà per sobreviure: ser social!
Així que no deixis que la por et paralitzi. Potser el primer dia serà una mica estrany i tindràs una mica de vergonya, però veuràs que amb la teva companya de família i amb la resta de gent de l'acadèmia us ho acabeu passant bé! A més, normalment s'organitzen sortides i trobades entre els alumnes d'intercanvi! No te'n perdis cap ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25