Tinc por
Hola!
T'escric perquè encara que és el mateix problema que tenen altres noies m'estic preocupant molt.
El cas es que fa ja dos anys i mig que tinc la regla i el pit el tinc en una talla 80 i casi que no m'arriba (o sigui, és aquesta talla però es com que no omple tot el sostén, no sé si m'explico) i sincerament, em preocupa que no em creixi més perquè quan vaig a la platja amb les meves amigues i veig que elles tenen pit i tal i em comparo i no em sento agust; també quan haig d'anar a comprar bikinis ja que veig moltíssims banyadors preciosos però la majoria son amb copa i em venen grans i sincerament tampoc ajuda veure les models que posen amb un pit la mar de bonic; i quan veig a nenes més petites que jo (tinc 14 anys) amb un pit més gran pues em cabrejo moltíssim.
He parlat amb ma mare sobre això però em diu que no em preocupi, que ja em creixeràn, però jo no estic segura i no m'agradaria quedarme així.
Estrella Dorca

Hola Paula,
El desenvolupament del nostre cos no el podem controlar. A vegades comencen a créixer primer els pits, a vegades apareix la regla primer... en altres noies els creix la musculatura o se'ls desenvolupen els malucs abans... No hi ha un ordre concret i fins que no tenim 18 o 20 anys no podem dir que hem acabat el canvi.
Realment no sé si els pits et creixeran més o no, però sí que et puc dir que encara no has acabat el teu desenvolupament, així que paciència!
Per altra banda, et recomano que comencis a estimar-te amb el cos que tens. És el cos que t'acompanyarà tota la vida! Tu pots decidir si vols comparar-te constantment amb altres noies i sentir-te malament o bé començar a acceptar el teu cos i disfrutar-ne dins la gran diversitat de cossos i mides que tenim les dones!
Et deixo amb unhttp://www.adolescents.cat/noticia/31927/coses/nom/et/passen/si/tens/pits/petits/estas/mica/boja
" target="_blank"> article sobre els pits petits per posar-hi una mica d'humor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25