Conversació
Hola!!! Fa temps que m'he començat a tornar a portar amb un amic de tota la vida, que per cirscunstancies ens haviem deixat de parlar. La questió es que m'agrada i crec que ell també vol algo, el que passa es que som molt timids i ens costa bastant parlar. Normalment sempre parlem del mateix, parlem de una aficio que tenim en comu i poques vegades parlem d'altra cosa. Em podrieu dir temes de conversació aixi que siguin divertits (que no sigui el tipic de parlam de la teva familia o coses d'aquestes que el conec ja massa bé) , es que comença a cansar parlar sempre del mateix i m'agradaria poder parlar d'altres temes amb ell, ja que avegades ja no sabem de que continuar parlant i ens acabem deixant en visto o ens quedem en silenci.
Estrella Dorca

Hola anonimus,
Entenc que a vegades costa iniciar temes de conversa, però per sort ja teniu aquesta afició que us uneix!
Per obrir altres temes pots parlar de:
• el futur - què farà l'any vinent? Què vol estudiar?...
• els vostres somnis - què li agradaria aconseguir? Quin és el seu somni? quin és el teu?...
• el dia - quina cosa divertida li ha passat? Què ha sigut el millor del dia? Alguna curiositat que li hagi passat? i a tu?
• els amics - què valora dels seus amics? Què espera d'una amistat?...
• l'amor - què hauria de tenir una parella per ell? i per tu?
• ...
Una altra opció és buscar algun llistat de preguntes per conèixer-vos millor i passar-li el "qüestionari" en format joc ;)
Però el millor és deixar fluir la conversa i deixar que en alguns moments s'apagui.... no passa res per estar en silenci o per quedar-se en vist.
Espero haver-te donat alguna idea!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25