Problemes amorosos.
Fa un temps vaig sortir amb un noi, però la relació no va durar massa. Després de deixar-ho vam seguir mantenint el contacte. Quan van passar un parell o tres de messos em va dir que havia començat a sortir amb una altre noia i allà és quan tot es va començar a complicar, jo el seguia estimant.
Vaig decidir deixar de parlar amb ell ja que només conseguia fer-me mal i potser conseguiria portar problemes dins de la seva relació i era una cosa que no volia fer.
Fa uns dies vam torar a parlar i em va explicar que feia unes setmanes que no estava bé amb la seva actual parella. Vam estar parlant i em va dir que ell també em seguia estimant però que no deixaria a la seva parella.
En aquell moment em vaig sentir com un segon plat. El problema es que porto esperant a que acabi amb la seva novia gairebé un any ja que considero que és la persona que més he estimat fins ara. He intentat estar amb uns altres nois però no ho he aconseguit perqué segueixo enamorada d'ell.
Que faig? Hauria de seguir lluitant per ell? Creieu que val la pena?
AJUDEU-ME SIUSPLAU!!
Estrella Dorca

Hola Aiiko,
És natural que tinguis aquest dubte. Ell t'ha donat dos missatges contradictoris: per una banda et diu que et segueix estimant, però per l'altre et deixa clar que no vol deixar la seva parella.
Tu portes tot un any "esperant" que ell deixi aquesta noia per estar amb tu. De veritat creus que ell la deixarà? i si ara no funcionen les coses amb ella i torna amb tu, et sentiràs bé? Ja et dic jo que, si una persona vol estar amb tu, farà els possibles per estar-ho. Així que potser ell s'està assegurant que hi hagi una altra persona disponible en cas que la seva relació fracassi. I aquí ve la meva pregunta: de debò vols estar amb una persona que et tracta així? De debò vols seguir "esperant" que ell es decideixi? o vols començar a decidir per tu mateixa?
Pensa bé quina opció et farà sentir millor amb tu mateixa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25