cuixes !!!*
Bona tarda, tinc 19 anys casi, medeixo 1,64 i peso 57 kgs, estic bé de pes però tinc molta grassa acumulada només a les cuixes, de cintura en amunt no tinc gens.
Que puc fer per sols baixar de cames?? que em recomaneu? Merci.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs molt bé, justament en la franja del pes normal i per tant és fantàstic. Cada persona en funció de la seva predisposició genètica i constitució tendeix a tenir més greix en alguna zona del cos. Això li passa a tothom i no és una cosa que es pugi canviar. Si que pots fer esports en que treballis més aquesta zona del cos, com per exemple anar en bicicleta però en realitat poc a poc hauràs d'acceptar que el teu cos és així.
Intenta no angoixar-te per això ni comparar-te amb altres persones, l'únic que fa és que et sentis pitjor.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga