He agafat depressió?
Bones
Crec que necessito ajuda... el meu nòvio m'ha deixat mentre estic de viatge... demà torno i en quedat per parlar-ho ja que diu que prefereix explicar-me el perquè ho ha fet en persona. La cosa és que jo no sé ni perquè, ara estavem en el millor moment i no ho entenc... de moment només ho sap el meu millor amic, no els hi he dit als meus pares ( els hi ho diré demà quan sigui definitiu) . Quan li vaig dur al meu millor amic va voler trucar-me (eren les 00.30) jo li vaig dir que si perq tampoc tenia son ja que portava com dos hores plorant. Vam fer una trucada de dues hores i els meus pares ho van saber. Al saber-ho m'han dit que pobret el meu nòvio que estuc fent trucades amb altres nois i tal i tal i tal. Si sapiguessin el que de veritat ha passat... Apart, avui porto tot el dia en plan que no tinc ganes de riure ni res i els meus pares es pensen que m'he cansat d'estar amb ells i que vull tornar ja... jo no els hi he contestat perq clar que no és això, peròtamooc els hi puc dir el que passa. També m'han fet comprar-li un detallet al meu nòvio i quan els hi he dig que no volia m'han renyat aixíque l'he acabat agafant. Depèn del que passi demà li donaré o no. La cosa és que ja porto dos nits sense dormir gens, crec que es insomni però nose.... cada cop que hi penso em poso a plorar perq estic molt confosa, nose perq ho ha volgut acabar.... i dubto molt que aquesta nit dormi també. La cosa és que nose si m'estic deprimint ja perq tinc moltes ganes de tornar a casa, tancar-me a l'habitació i no sortir mai més. És normal que tingui por de què pot passar...? Bufffff nose que fer. M'espera una nit llarga
Quan em respongueu aquesta consulta ja us respondré i us diré com ha anat però pf....tinc una por,..
Estrella Dorca

Hola bonica!
La reacció que has tingut és completament normal. Quan ens donen una notícia d'aquest estil que no ens esperavem, el nostre cos es recull en sí mateix i perd totes les ganes de fer coses, de riure i d'estar amb gent!
No hi ha cap problema si expliques als teus pares que heu tingut una enganxada amb la teva parella i per això estàs trista. Segur que ho entenen i et fan costat. A vegades els pares són les persones que ens saben donar el millor suport!
Com va anar la trobada?
No sé com va acabar, ni com estàs tu. El que tinc clar és que tots dos heu de respectar-vos mútuament i si un dels dos no està segur de continuar amb la relació... s'ha d'acceptar, encara que faci mal. El mal d'un desamor pot durar uns dies, unes setmanes o a vegades mesos i tot, deixa que vagi fluint... forma part del procés i és natural que hi hagi tristesa, dolor i malestar. Mica en mica, si ho deixes sortir, et sentiràs millor...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25