PRE-BULLYING (URGENT)
Hola, tinc un gran problema. Avui la meva millor amiga m'ha trucat i m'ha dit que al seu campus han començat a dir que em lio amb tothom ( cosa que encara no he fet), i que sóc una p**a. I lo pitjor de tot, es que la setmana que ve vaig a aquest campus i no ser que fer.Jo ja li he dit a la meva millor amiga que els hi digui que no es veritat. Per sort encara el rumor no s'ha extingut gaire, pero tinc por del que pugui passar... Que puc fer??!
Estrella Dorca

Hola anónima,
El problema dels rumors és que no es poden controlar... Algunes persones comencen a escampar-los i no s'aturen a comprovar si són veritat o no. Per això has de tenir en compte 3 coses:
• quan t'arribi un rumor és important contrastar-lo (assegurar-te que és veritat)
• si algú escampa un rumor teu, parla'n obertament amb la gent i explica la veritat
• sovint les persones a qui arriba el rumor l'obliden ràpidament
Per tant, intenta no atabalar-te amb aquest tema i si et ve de gust, explica la teva situació actual i deixa que la gent comenci a dubtar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25