Insti
Hola,
Tinc un problema molt gros.:(
Aquesta setmana, posaran al meu insti, unes dutxes. El problema, és que em fa corte de dutxam amb totes les noies de la meva classe, Xk sóc nova i no tinc molta confiança. Tinc mooooooooolta vergonya, precisament, perk sóc baixa i no estic tan desarrollada com les altres.
SIUSPLAU CONTESTAM EL MÉS AVIAT K PUGUIS, PERQUÈ EL DIVENDRES FEM EDUCACIÓ FÍSICA:( :( :( :( :(
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquestes situacions és natural sentir vergonya si ens hem despullat poques vegades davant dels altres. Intenta no anticipar tan la situació. El que t'anirà bé serà imposar-te ala vergonya i connectar amb tu mateixa i endavant! Et poses a dutxar-te sense deixar que et creguis els pensaments de comparar-te amb les altres al cap. Si t'aparèixen aquests pensaments, fés co si no els sentíssis i experimenta amb naturalitat què passa. No podem pretendre desenvolupar-nos tots al mateix ritme!! Reivindica la teva part i la visió de vida realista i t'animo a que et dutxis amb tota naturalitat. Veuràs que si segueixes aquest consell de normalitzar la situació i de fer com si ho portéssis genial de seguida t'hi acostumaràs i no patiras! Posa't les coses realistes i fàcils! Tu pots! Eli Aulet www.interpersonal.cat