No tinc amics
Hola, sóc la Lluna
et vull preguntar, com és que tota la gent que pensava que era amiga meva, m'ha traicionat?
Estic sola, l'únic que tinc és adolescents.cat. Em pots explicar com fer amics?
Gracies per la teva atenció, espero una resposta
InterPersonal

Hola Lluna Plena! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que és molt dur les traicions dels amics i que deus estar passant uns dies complicats si et sents sola. Però has de pensar una cosa: mai mai estem sols!! sempre hi ha algu!! No deixis que aquests pensaments et tenyeixin el món de negra i intenta pensar què faries cada dia si tinguéssis amics: segur que parlaries més amb ells, t'interessaries per com estan, t'ajuntaries a grups i a participar en activitats, etc. Confia en tu i veuràs com retorna la gent cap a tu!! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat