Mort
Bon dia. Fa una setmana sem va morir una amiga, i ara una familiar... La veritat és que no estic gens bé, no rendeixo bé a l'escola, no dormo gaire bé, no tinc gana...
M'agradaria que em donguesiu consells per recuperar-me més ràpid i superar-ho, és molt molt dur...
Gràcies.
InterPersonal

Hola 13enana! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. M'imagino el malestar que deus estar passant!! són molt dures les pèrdues!! i més si es donen de cop. Estàs en un procçes de dol, on toca poder anar entomant el qeu ha passat, on la tristesa es presenta, la ràbia, els pensaments repetits sobre el que ha passat,etc. És natural sentir tot aquest malestar en la teva situació...les teves emocions necessiten sortir per apoder elaborar el que t'ha passat. No t'exigeixis ni et presionis en com hauries d'estar. T'has de don ar una mica de temps perquè la ferida i el buit que t'han deixat aquestes pèrdues es vagin curant. Et recomano molt que escriguis com estàs, que parlis del qeu ha pasat i com et sents amb algu de confiança i que et pugui entendre, plora si ho necessites que ajuda a curar moltíssim, etc. Veuràs com et vas recuperant i cada dia estàs una miqueta més tranquil.la. Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat