poca confiança
Hooola!
El meu problema és que no tinc GENS de confiança amb la meva mare, sóc tímida i no m'atraveixo a explicar-li res. Nose, no puc.
Quan em va venir la regla perquè ho va descobrir ella perquè sinó no li hauri dit res, no li dic res quan quedo amb nois n i res... Nose, que m'aconseleu, perquè passa aixo?
Mercii
Estrella Dorca

Hola Sara,
A vegades és difícil explicar les coses que ens passen o ens preocupen a les nostres mares. A vegades tenim vergonya, a vegades ens fa por que ens jutgin o que fins i tot s'enfadin... No sé quin és el teu motiu, però hi ha un tema que em preocupa: Amb qui parles? Amb qui et desfogues? A qui li expliques els teus problemes? Tens alguna persona de confiança a qui puguis parlar-li de tot? A vegades pot ser una amiga, a vegades és una àvia o una tieta... Però és important que hi hagi algú de confiança amb qui et puguis refugiar quan estiguis malament.
Potser la teva mare tampoc ha sabut donar-te la confiança que necessitaves o tu no has notat aquesta calidesa. Si aquest tema et preocupa, està a les teves mans canviar-ho! Comença explicant coses de l'escola, parlant de com t'ha anat el dia, explica-li algun petit problema que hagis tingut... així mica en mica et sentiràs més còmode per anar explicant coses més íntimes. La confiança no neix per sí sola, s'ha de construir! I ara et ve de gust construir-la amb la teva mare... així que endavant!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25