TINC POR
Fa dos anys una amiga em va passar el numero d'un amic seu, (actualment ell té 20 anys). Vam estar parlant molt durant bastant de temps, però ell estava pillat de la meva amiga. Vam deixar de parlar fins fa un mes, em va obrir ell i jo li vaig contestar. Durant aquest mes no hi ha dia que no parlem, mai ens hem vist en persona i sento que tot ha anat massa ràpid, ja que ell em diu que esta enamorat de mi i sé que no és mentida. Jo al principi també estava pilladissima però ell va massa ràpid. Vol que quedem ja (ell és d'una altre ciutat) però el meu interes cap a ell s'ha difuminat, ja no sento el mateix i no el vull veure. Però m'estic fent l'olla perquè hi ha moments on penso que sí el vull coneixer, estic massa confusa. Tinc por de dir-li que ja no vull parlar més amb ell. Què faig?!?
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que tens molt clara la teva posició: ara ja no t'agrada, ja no t'interessa o no et ve de gust quedar amb ell. Segueix el teu instint i sigues ferma en la teva decisió. La nostra intuïció és molt sàvia i ara t'està donant senyals que no et ve de gust conèixer aquest noi, així que fes-li cas. Si vols pots demanar-li una mica d'espai, o que passeu un temps sense parlar o tallar aquí la vostra història. Decideix el que et ve més de gust ara mateixa. i si ell no entén que tu no vols quedar, si et segueix pressionant o fins i tot et fa algun tipus de xantatge.... et confirmarà la teva decisió. Si tens por o sents algun tipus de neguit, parla'n amb alguna amiga o explica-ho als teus pares. T'has de sentir segura i no hi pot haver ningú que et pressioni a fer quelcom que no vols. D'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25