Canvi d'escola i millor amiga
Hola!
Bueno, aquest any canvio d'escola perquè faré Batxillerat i al meu antic col·legi no n'hi havia. Doncs bé, tinc por de perdre la meva millor amiga. Ens coneixem des que vaig començar primària i fins ara hem sigut pràcticament germanes, i ara cadascuna anirà a una escola diferent. Sé que és falsa amb algunes altres nenes i tinc por que també ho sigui amb mi. Sempre em diu que m'estima molt, però també fa comentaris com "potser és l'última vegada que et veig" o "qui sap, potser busco una nova millor amiga"...
No vull perdre-la ni que m'oblidi, però tinc dubtes sobre la seva lleialtat, què puc fer?
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, si una amistat és de veritat ja quedarà demostrat i no serà responsabilitat teva. És a dir, si ella no sap conservar una amistat, tu no en tens la culpa. Les relacions entre les persones evolucionen i canvien i això és molt sa! Si les dues persones es continuen entenent després del canvi, fantàstic! i si no... molta sort en la nova etapa!
Sembla que ella t'està posant a prova i posa en joc la vostra amistat amb amenaces. Recorda que algú que et fa xantatge amb el seu amor/amistat... potser no t'estima tant com sembla.
Per tant, de cara a l'any vinent intenta mantenir aquesta amistat (si t'aporta coses positives i et fa sentir bé), però també aprofita per obrir-te i conèixer altres persones! Potser descobriràs noves amistat i noves maneres de relacionar-te que s'adiguin més a la teva manera de ser ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25