viatjar sola
hola Laia fa unes setmanes se'n va anar la meva millor amiga/ germana a florència d'erasmus i ens trovem molt a faltar i voldria anar amb ella i he trobat vols baratos i allotjaments baratos perquè els meus pares no els hi costi tant i primer la meva mare em va dir si la laura et deixa estar amb ella i tot jo et pago el bitllet cap a florència i ara diu que no i jo nse que fer perquè em moro de ganes d'anar-hi, perquè jo no treballo i em faria moltisima ilusiò anar, m'ho passaria super be però no em comprenen i estic farta dels meus pares. Què faig es urgent gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Per què no intentes parlar amb la teva mare i demanar-li quins motius té per no deixar-te anar-hi sola?
• és per l'edat?
• és per què té por que et passi alguna cosa?
• és per temes econòmics?
En funció de la raó que et doni, podeu intentar arribar a un acord. Per exemple, si creu que no tens edat, pots demanar-li que ella també t'acompanyi o que hi vagis amb algú més gran. També podeu muntar les vacances familiars a Itàlia i així buscar alguns dies per trobar-vos, per exemple! O si la seva família la va a visitar, tu t'hi podries afegir?
Parla'n tranquil·lament i escolta les seves raons. Intenteu buscar solucions que us satisfacin a totes dues, a veure si trobeu la millor solució!
I si finalment no pots anar-hi.... serà qüestió d'acceptar aquesta situació i intentar mantenir la relació d'amistat a través de la distància utilitzant les xarxes socials. Potser no és la millor solució, però és una manera de no perdre el contacte, ja que, en el fons, el que no vols és perdre l'amistat, oi?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25