soc tonta...
holaa, no se perquè però fa temps que sento que si no estic amb algú no sóc feliç. t'explico perquè u entenguis: al Octubre vaig començar a sortir amb un nen q puufff... m'encantava però tothom deia que feia el pena amb ell i que em mereixia algú millor i per això el vaig deixar tres vegades i la tercera la definitiva però en el mig de aquesta relació si va ficar un mig amic seu que sincerament, em vaig enamorar perdudament de ell, ell era tant dols.. i jo li agradava però un dia que jo ja estava preparada per sortir amb ell em diu que ja no li agrado, com si res. Ho vaig passar fatal pq en aquell moment el meu para tenia càncer i no sabíem si es recuperaria. després de allò vaig canviar i ara sóc diferent, i després de ell m'ha agradat 2 persones però no he sortit amb elles perquè eren amics de ell i a mi m'havia posat a parir davant seu i nose amb que si jo mai li havia fet res i no volien. Com puc trobar-lo a faltar tant després de tot aquest temps i de tot el que em va dir després??? A mes tinc por que de aquí 2 anys quan comenci batxi no tingui noviu, perquè crec que l'amor es lo mes maco del mon.
Estrella Dorca

Hola Berta,
Tens raó: l'amor és molt bonic! però no a qualsevol preu.
És a dir, no es pot forçar l'amor ni l'enamorament i tampoc es poden acceptar segons quins comportaments (Deixar de parlar-te, parlar malament de tu, deixar-te en ridícul davant dels altres, passar de tu...) en nom de l'amor. Perquè això no és amor. Si aquest nen t'ha tractat així.... potser és millor que passis pàgina, no creus?
També et diré que l'amor no és únicament amor cap a la parella. La gent que se sent més estimada normalment ha després molt amor cap als altres. Amor cap a la família, cap als amics... No et centris en buscar aquesta "parella ideal" i dedica't a conèixer persones i interessar-te per elles! Podràs descobrir un munt de curiositats i maneres de veure el món que t'enriquiran molt, ja veuràs! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25