Pares
Estic farta dels meus pares ja que sempre em fan fer-ho tot a mi i mai ho fa la meva germana em vull anar de casa pero el cas es que només tinc 13 anys
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que a vegades t'afartis dels pares, però com bé dius haurem de buscar una altra solució, eprquè marxar de casa és impossible i seria molt dur no tenir tot el que tens a casa? Per tant si creus que semrpe passa el mateix, hauràs de parlar amb ells i dir-els-hi com et sents. Has de mantenir una conversa tranquil.la en el sentit de dir: és cert això que penso, o són imaginacions meves? com ho veieu vosaltres? perquè creieu que em queixo tan de que tot ho haig de fer jo? fent -els-hi preguntes evitaràs que entreu en una discussió. Us heu de donar la oportunitat de poder respondre aquestes preguntes, així obsarvareu el problema d'una altra manera i no discutint. Si vols ho pots fer per escrit i després en parleu. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat