Ajudeu-me si us plau
Hola, aquesta consulta semblara una mica rara pero esk ja no se k fer. Ara ve l'estiu i estic desesperada, nomes m'avorreixo, tincs amics i aixo pero esk mai quedo amb ells perk tambe m'avorreixo quan quedo. Tothom surt i s'ho passa be i jo em kedo a casa amargada, si que m'agradaria fer mes coses pero els meus pares son molt estrictes i mai em deixen fer coses divertides, tampoc em veig preparada per surtir de festa i aquestes coses i enserio agafo com una mena de depressio i tristesa constant k no em deixa continuar endavant. Com puc disfrutar de 3 mesos d'estiu de la millor manera possible?
Pd:us agrairia k no fessiu publica aquesta consulta.
Gracies, una abraçada.
Estrella Dorca

Hola anònima!
El que et passa és molt habitual entre els adolescents (i també les persones adultes) que tenen per endavant molt temps lliure! I és que l'avorriment crida l'avorriment. Què vull dir? Doncs que com més estona passes pensant que t'avorreixes o amb por a avorrir-te, més fàcil és que t'avorreixes.
Et plantejo un repte: Fes una llista de 5 tasques pendents.
• Una cosa que no tens mai temps de fer (per exemple un àlbum de les vacances)
• Un pla que et faria il·lusió fer amb les amigues (dormir una nit al costat del riu)
• Una cosa que vulguis arreglar (pintar l'habitació)
• Un pla que tens ganes de fer amb la família (una excursió amb bici)
• Una afició que vulguis practicar (aprendre fotografia)
Una vegades tinguis la llista dels 5 reptes, organitza't l'estiu per aconseguir-los tots! Per exemple, si vols aprendre fotografia, pots dedicar un parell de matins al matí a mirar vídeos i després a la tarda sortir a practicar.
També pots aprofitar per demanar a la teva família si hi ha alguna tasca de casa que pots fer, potser ja comença a ser hora d'assumir responsabilitats, no creus? ;)
A veure si acabes l'estiu sentint-te satisfeta!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25