No se com solucionar-ho
Hola!
Fa ja temps que m'agrada un noi i jo també li agrado a ell. I ara que ve l'estiu ens agradaria quedar els dos sols, però el problema és que nose com demanar-li als meus pares. La veritat és que mai m'han parlat de relacions ni de sexe i a més, em posa nerviosa parlar de sexe amb ells. També està el fet de que mai m'havia agradat ningú i tampoc els hi havia comentat mai res sobre els nois ni aquestes coses. El que m'agradaria, seria poder parlar-ne amb ells però em fa por que relacionin el tema del que sento amb el sexe i se que si em comencen a parlar d'això, em posaria molt nerviosa.
Siusplau, ajudeu-me a trobar una manera de parlar amb ells i solucionar tot això.
Estrella Dorca

Hola tata220,
Si el que vols és poder parlar amb ells i explicar-los que existeix aquest noi... fes-ho! Ells estaran encantats que els hi tinguis aquesta confiança, ja veuràs!
Com ho pots fer?
• Busca una estona tranquil·la i si no la trobes, la provoques: "mama, demà a la tarda podem anar a berenar que tinc ganes d'explicar-te una cosa?"
• Comença explicant com et sents: "estic una mica nerviosa i em fa vergonya parlar d'això, però volia que ho sabessis..."
• Explica què esperes d'ells: "us explico això perquè m'agradaria quedar algun dia amb aquest noi i que vosaltres m'hi deixessiu quedar..."
• Demana'ls com se senten ells: "què us sembla?"
• I si comencen amb el tema del sexe... escolta'ls! Ells potser també tindran una mica de vergonya, però segur que agrairàs els seus consells ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25