Últim dia de classes!!!
Hola!!Voliapreguntar-vos sobre el últim dia de classes.Pos bueno,lo tema es que jo soc una noia massa sentimental (massa),i lo ultim dia de classes no vull plorar ni sentime malament.Perfavor hi teniu algun consell??
Ahh!!!I tambe volia preguntar-vos com mantindre la amistat amb una amiga,pos perque jo no tinc reds socials(jase,soc antisocial),i pos bueno jo me'n vaig de vacances i no se com mantindre aquesta "espelma".Jajajaja
Moltes gracies,i espero que me contestesiu rapit,perque jo acabo lo dia 23/06 classes,i avui es le dia 21/06!!!!!
Ajuda!!!!!Hus hu demano de tot cor!!!
Estrella Dorca

Hola bonica!!
Sento el retard! Primer de tot dir-te que plorar i reconèixer públicament que et sap greu tancar aquesta etapa no és res que hagis d'amagar! És un gest molt bonic veure com algú s'emociona en acabar el curs, així que espero i desitjo que alguna llàgrimeta caigués... ;)
Per altra banda, si vols mantenir aquesta amistat ho pots fer a través de trucades telefòniques o, fins i tot, intentar quedar algun dia d'aquestes vacances per fer alguna activitat (concert, piscina, riu, picnic....) Així us podreu retrobar i mantenir el contacte. Si, per qualsevol circumstància no us podeu veure en tot l'estiu, una cosa molt bonica que us pot mantenir unides és enviar-vos alguna postal i, sobretot, intentar quedar quan torneu de vacances!
És cert quan diuen que hi ha amistats que poden passar setmanes i mesos sense veure's, però tot i així s'han de cuidar (t'has d'interessar per l'altre, tenir-hi algun detall, parlar-hi...)
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25